A falunkban édesapámat csak úgy ismerték, mint az ezermester. Valahányszor segítségre volt szüksége valakinek a lakásfelújításban, vagy csak elromlott valamilyen készülék, ő azonnal ott termett segíteni! Mivel diákként szerettem hasznosan eltölteni a nyári szabadidőmet, sokszor én is besegítettem neki. Ezt egyáltalán nem bántam, mivel egy lakásfelújítás során nehéz elképzelni olyasvalamit, amivel egész biztosan nem fog majd szembesülni az ember.
Volt például egy ház, ahol az összes fal sárgára volt festve. Legalábbis én első ránézésre ezt gondoltam, és elég egyértelműnek tűnt a dolog, mivel a szememmel nincs baj. Erre közölte édesapám, hogy most az egészet újra fogjuk meszelni, mivel ezek a falak eredetileg egytől-egyig hófehérek voltak, de mivel az előző tulaj évekig a lakásban dohányzott, besárgultak! De itt legalább csak a festést kellett újracsinálni, láttunk ennél sokkal rosszabb állapotban levő házakat is.
A munkától nagyon szépen fejlődött a kézügyességem, és végül belőlem is ezermester lett. Én viszont úgy éreztem, hogy a városban sokkal több lehetőségem lesz.
A felköltözéshez mindent kikalkuláltam: albérlet, városi bérlet, utazás, vásárlás… egyedül a cégalapítás költsége maradt le a listáról, amiről őszintén szólva fogalmam sem volt, hogy mennyi is valójában. Mindenhol azt mondják, hogy mennyire könnyű manapság az ügyintézés, csak interneten beküldjük a nyomtatványt, a hatóság pedig e-mailben válaszol.
A cégalapítás márpedig nem ennyire egyszerű, ezért inkább a grossoffice.hu-hoz fordultam tanácsért. Szükségem volt egy szakértőre, aki otthonosan mozog a vállalkozásindításhoz kapcsolódó jogi procedúrákban, és még azt is meg tudja mondani, hogy mennyi is pontosan a cégalapítás költsége. A grossoffice.hu személyében pontosan ezt találtam meg, ők ugyanis pontosan felvilágosítottak azzal kapcsolatban, hogy hogyan tudom elindítani a legegyszerűbben és a legkevesebb buktatóval a vállalkozásomat.
Volt egy másik kisebb probléma is. Az albérletemnek a tulajdonosa nem engedélyezte, hogy az ő lakásába jelentsem be a cégemnek a székhelyét. A szüleim házába pedig nem akartam azt tenni, mert nekik is megvan a saját életük, és kellemetlenül éreztem volna magam, ha állandóan zaklatnom kellett volna őket a céges dolgaim miatt. A grossoffice.hu ezt a problémát is gond nélkül megoldotta. Felajánlották nekem ugyanis, hogy válasszak nyugodtan a székhelyszolgáltatási csomagajánlataik közül. Ha náluk lesz a székhelyem, akkor nem kell majd dugdosnom a cégtáblát a főbérlő elől, amit egyébként kötelező kihelyezni, mert máskülönben jó nagy büntetést varrnak az ember nyakába! Egyik ügyfelem is járt már így, a kerítés felújítása miatt a régi elemeket elszállították, az új kerítést pedig csak napokkal később tudtam menni beszerelni. Azt nem mondta, hogy a cégtáblája is a kerítésen volt, mivel ezen nem is akart változtatni, és gondolta, hogy majd megkér engem, hogy a végén szereljem fel azt is a kész kerítésre. Igen ám, de az adóhatóság hamarabb felfigyelt a tábla (és a kerítés) hiányára, ezért a felújítás miatti kiadások megemelkedtek a kiszabott büntetés mértékével.
A grossoffice.hu székhelyszolgáltatása mellett a szüleimet sem kell majd zaklatnom a céges levelekkel, mivel az irodában mindig lesz majd valaki, aki kiemelt figyelmet fog fordítani a határidős küldemények átvételére. Én kötve hiszem, hogy a lakásfelújításokon dolgozók számára nagyon sok lehetőség lenne homeoffice-ra, tehát nem tudunk otthon maradni, ha várunk valamilyen fontos levelet vagy céges csomagot, mondjuk a megrendelt új szerszámainkat. Ebből kifolyólag egy tapasztaltabb cég támogatása a miénkhez is mindig jól jön